2013. szeptember 29., vasárnap

Loving Your Curves, 1. nap

Ciao Bella,

 
Noha még éreztem az előző napi fáradtságot, szombat reggel izgatottan pattantam ki hotelszobám roppant kényelmes (és óriási!) ágyából, akárcsak egy kisgyerek karácsony reggelén. Izgatottan vártam a találkozást az esemény résztvevőivel, hiszen úgy sejtettem, ismét egy összetartó és pozitív közösségbe csöppenek majd. Nem tévedtem!

 

 
A taxi utunk során Nikki bebizonyította, egy modell minden körülmények között modell: nem volt már ideje kilakkozni a körmét, így mindent-rejtő táskájából előhúzott némi körömmatricát s voilá, mire a Temze folyó partján elhelyezkedő meseszép hotelbe értünk, elkészült a toalettje utolsó részletével is. A lobbyba lépve beszélgetésbe elegyedtünk a résztvevőkkel és hihetetlen érzés volt pár perc alatt, sűrű bólogatások közepette megvitatni minden telt lányt érintő témát csupa idegennel, akik már nem is tűntek annyira ismeretlennek. A rendezvény a hotel 1. emeletén található konferenciarészlegen volt, s amint felmentünk, egyből bekukkantottunk a backstage-be, ahol már lázas munka folyt: a stylistok a ruhákat vasalták, a sminkesek, fodrászok és körmösök pedig a modelleket vették kezelésbe. Nem is zavartunk ott sokáig, elindultunk a kiállítás területére, ahol egyedi készítésű ékszerektől a nagyméretű cipőkön át minden volt. A hennafestést nem hagyhattuk ki Nikkivel, és a minták közé rejtett színes kövek még különlegesebbé tették a díszítést.  


Niki Gomezzel
 


Backstage

Backstage

Backstage

Backstage
 
Nem volt sok időnk, hiszen a főszervező, Kemi karon fogott és a fülembe súgta, lassan kezdenem kell. Ugyanis egy szívemnek oly’ kedves és fontos lehetőséget kaptam, hogy én nyithattam meg az előadásokat a Pluszos Szépségek projektemmel. A terembe lépve mosolygós arcok fogadtak így könnyen leküzdöttem a nyelvi akadályok okozta félelmeimet, hisz lássuk be, az angol tanult nyelvem. Nagy örömömre szolgált, hogy mesélhettem Rólatok, akik támogattok nap mint nap és elmesélitek nekem történeteiteket, amiket megosztva másokat is inspiráltok. Az önbizalom fontosságáról, önmagunk elfogadásáról és személyes tapasztalataimról meséltem az egybegyűlteknek, majd egy önbizalom építő játékon keresztül számos szem könnybe lábadt, sikerült megnyílniuk előttem s egymás előtt és bevallom elérzékenyültem, mikor előadásom után többen odaléptek hozzám, hogy megköszönjék a szavaimat és tanácsaimat.

Pluszos Szépségek workshop
Ezután Riccardo, a személyi edző előadása következett, aki a sport és a mozgás fontosságáról beszélt. Végigvette azokat a tipikus „kritikus pontokat”, amiket mind átélünk – avagy a „nincs időm” „drága a konditerem” mind megválaszolásra került, hiszen hasznos tippeket kaptunk, hogy maradhatunk fittek és egészségesek, akár otthon is végezhető gyakorlatokkal.

A belső szépség és életmód után a bőrápolás és sminkelési tanácsok következtek, hiszen én már csak tudom, mennyit jelent egy helyesen elkészített arckontúr – simán lefarag az ember lányának kerekded pofijából néhány centit! Az otthoni bőrápolási technikák közül a pakolások voltak a kedvenceim – gondoltad volna, hogy a barnacukor és a méz milyen jó hatással van a bőrödre?

Ezután az ebédszünet alatt alkalmam nyílt új ismeretségeket kötni, tovább beszélgetni a résztvevőkkel s épp a tipikus angol fish&chips elfogyasztásához készülődtünk Nikkivel, mikor odalépett egy mosolygós szőke hölgy, rámnézett és így szólt „Ugye te vagy Susie a Cupcake&Pearls-től? Már vártam, hogy végre találkozzunk!” Lányos zavaromban csak pislogtam, hiszen az futott át az agyamon, vajon ismernem kellene-e a hölgyet. Ő volt Cleo, Nagy Britannia legnagyobb plus size rendezvényeket szervező cégének (UK Plus Size Events) PR és marketing igazgatója és a Brit Plus Size Awards szervezője. Kellemesen elcsevegtünk s meghívott a novemberi díjkiosztó rendezvényükre, Londonba, aminek nagyon megörültem, hiszen a legnívósabb esemény az évben!

Cleo Peacock, UK Plus Size Events

Nem volt sok idő az ebédemre, hiszen már minden készen állt, hogy a lányok bemutassák a frissen végzett angol divattervezők és angol márkák ruháit. A bemutatót Nikki, a háziasszony nyitotta meg, aki lehengerlő mosolyával és kedves személyiségével mindenkit felpörgetett, még azokat is, akiknek nem volt idejük az ebéd utáni kávéra. Na de lássuk a képeket a Kemi Boutique, Simply Be UK, Dea London, végzős divattervezők és az Evie Amore fehérnemű márka bemutatóiról:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A bemutató után közös fotók tömkelege készült, örültem, hogy a modellek már szinte ismerősként köszöntöttek, hiszen többen közülük lelkes támogatói a #BeautyWithPlus mozgalomnak Instagramon is.

Amy, Jade, Charlotte plus size modellekkel a show után
 
Az egész esemény alatt valami furcsa vibrálást éreztem a levegőben – ezek a nők nem versengenek, nem méregetik egymást, nem klikkesednek. Ők összetartanak, és támogatják egymást – akár egy vadidegen is bájos mosollyal és pár kedves szóval fogad, hogy érezd, Te is a közösség tagja vagy – súlytól, bőrszíntől vagy épp származási helytől függetlenül. Mindenki felszabadult volt, új barátságok születtek és hálával tartozunk Keminek, amiért ilyen remekül összehozta a plus size közösség tagjait. A bejáratnál kapott ajándéktáskába számos plus size magazin volt, kozmetikum és még egyedi, kézzel festett ékszerek is.
 
 
Jóleső fáradtsággal tértünk vissza a hotelbe ám kihasználva a személyes találkozás adta lehetőséget, Nikki boldogan mondott igent egy videointerjú elkészítésére, amiben elmesélte az Ő Pluszos Szépségek történetét, amit hamarosan Ti is megnézhettek itt a blogon és a Youtube csatornámon!

 Az első nap összefoglaló kisfilmjét pedig megnézhetitek youtube csatornámon KATT IDE

Hamarosan folytatom…

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése