2013. július 15., hétfő

Stay cool & comfy!

Ciao Bella,

Nyáron valahogy szeretek még inkább a kényelemre hangsúlyt fektetni, hiszen elég a természet elemeivel megküzdeni (értsd kánikula vagy épp a fotózásunk napján lengedező szél), semmi kedvem még az aznap viselt ruhában is feszengeni. Ilyenkor a könnyű len vagy pamut anyagok a legjobbak, és persze a szellősebb fazonok.

In summer I put the focus on comfort when it comes to dressing as I have no wish to squirm around in a tight dress when it is tropical heat outside or like on the day of our photoshooting: wind. The best materials are line and cotton and I love the casual style.





Már eltelt legalább másfél hónap, mióta megvettem ezt a szuper lezser Patent Design ruhát, de még nem sikerült teljes egészében megmutatnom Nektek (fekete-fehér részleteket a Jada Sezer-el készült fotókon láthattatok már ITT ). Alapvetően nem kíván övet, de mivel a derékvonalamról szeretem elterelni a figyelmet, így előszeretettel viselek a csípőmön öveket, amik kicsit definiálják a vonalaimat és oda vonzzák a tekintetet. És igen, már nekem is van Converse cipőm - egy esős tengerparti nap emlékéül.


I bought this dress nearly a month and a half ago from Patent Design (Hungarian plus size designer) but haven't shown it completely on the blog (some black and white details you could have spotted in the post with Jada Sezer, HERE ). Normally this dress does not require a belt but since I love to emphesize my hips (instead of my waist) I love to wear them to define my curves. And yes, I also have a pair of Converse now, bought on a rainy day at the sea.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denim jacket: H&M
Shoes: Converse
Sunnies: Ray-Ban
Watch: Just Cavalli
Bracelets: Thomas Sabo & Italy
 
 
 
Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska
 
 
xoxo
Susie
 

3 megjegyzés :

  1. ÓÓÓh, ugyan ilyen ruhát vadásztam én is mindenhol, de nem találtam.
    Viszont külön aszimmetrikus szoknyát találtam és meg is vettem, mert mióta kipróbáltam a kánikulában ezt a fajta szoknyát, azóta könnyebb elviselni a meleget. :D

    Dögös lett az összeállításod :)
    Szép napot

    Annie

    VálaszTörlés
  2. Szia, sejtettem, hogy nem fogod megjeleníteni a hozzászólásomat, gondoltam, hogy támadásnak fogod venni, pedig ez távol állt tőlem, de végül is ezzel csak azt igazoltad, hogy te is csak a népszerűségre hajtasz és egyszerűen te sem tudod elviselni a negatív kritikát, ami nem rosszindulatból jön, épp ezért vagy álszent a blogoddal együtt. Itt derül ki, hogy nem is az vagy, akinek mutatod magad. Főleg a londoni plus size fashion week óta van ekkora arcod. Igen nagyon sok mindent elértél, amire joggal vagy büszke, csak kár, hogy elszálltál egy kicsit a magamutogatós, rossz irányba. Már régesrég nem érdekelnek úgy az olvasóid, mint anno, amikor még a facen könyörögtél az 1000 like-ért. Gratulálok, követed a sémát. Ahogy elfigyelgettem a blog facebook oldalát, azért jó néhány régebbi olvasód "elcsendesült". Ezek a jelek. Szép napot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves "Névtelen"

      Én Zsuzska vagyok, de ezt már tudhatod, hisz egészen mostanáig követted az írásaimat..
      A kritikát sokféleképpen meg lehet fogalmazni, de nem is igazán a fogalmazás a lényeg, hanem a szándék. Szívesen fogadok konstruktív véleményeket, hiszen azok visznek előre - ugyanakkor a merő rosszindulattal teli kommentekkel nem tudok és nem is akarok mit kezdeni...
      Sajnálom, ha úgy érzed, "elszálltam", ha igazán olvasnál a sorok között és ismernél, tudhatnád, hogy ez elég távol áll tőlem. A beképzeltség az az emberi tulajdonság, amit nem toleráltam soha sem és a butaság jelének vélem. Hiszen annyi mindent nem tudok még én sem és annyi mindenben kell fejlődnöm (akár a blog kapcsán, akár más területen), miért is dőlnék hátra, öntelten?? Inkább tanulok! Például a Te hozzászólásodból is!
      Szerinted nem érdekelnek az olvasóim? Valószínüleg ezért szánok rájuk időt és energiát - nem, nem kell sajnálni, hisz én választottam ezt a "hobbyt" és szívesen csinálom. Csak olyankor gondolkozom el, mikor a Hozzád hasonló névtelen megjegyzéseket olvasom..
      A blog Facebook oldalán is szívesen várom a hozzászólásokat - persze ott arccal és névvel kell, de igazából nem szeretnék komment csatákat vívni emberekkel, hiszen van erre is megoldás: amennyiben valaki nem tud azonosulni azzal, amit képviselek, vagy épp nem tetszik neki az aznapi összeállításom - nem tartom magamhoz láncolva egyik olvasómat sem...

      A "magamutogatás" pedig szerintem kötelező kelléke annak, aki kilép akár a virtuális nyilvánosság elé - egy egészséges adag exhibicionizmus kell ahhoz, hogy vállald magad ország-világ előtt. Nem tudom, pontosan mit értesz "rossz irány" alatt - de én a kezdetektől egy cél érdekében munkálkodok: elfogadás és tolerancia....

      Zs.

      Törlés