2013. június 10., hétfő

Loving Your Curves interjú Kemi Farquharson-al (Kemi Boutique) - Pluszos Szépség mozgalom

Ciao Bella,


Mint ahogy arról már korábban olvashattatok  (ITT pótolhatod), a telt nőknek szóló esküvői és életmód kiállítás (Loving Your Curves Wedding Fair and Fuller Figured Expo) hivatalos európai bloggere lettem, mely rendezvény szeptember 21-22-én kerül megrendezésre Londonban.
 Izgatottan fogadtam el a felkérést, hiszen ez egy újabb lehetőség és alkalom arra, hogy minél több nőhöz eljusson az üzenet: telt idomokkal is szép az élet!

Mint európai tudósító igyekszem minél több részletet megosztani Veletek már a rendezvényt megelőzően - és ki lehetne a legideálisabb első interjúalanyom, ha nem az esemény megálmodója, Kemi Farquharson tervező.



Cupcake&Pearls:  Mielőtt a rendezvényről beszélgetnénk, kérlek mesélj nekem divattervezői karrieredről!




Kemi Farquharson: 24 éves koromban policisztás petefészek betegséget diagnosztizáltak nálam és jó pár évbe telt, mire elfogadtam ezt és a vele járó plusz kilókat. Így húszas éveim végére nem csak az extra súllyal, hanem a plus size divatmárkák hiányával is szembe kellett néznem - amire megoldást kellett találnom. Utaztam és inspirálódtam Jamaikán, ahol az átélt élmények, az utazás élvezete és a karibi térség szépsége első kollekcióm elkészítésére ihletett. A rákövetkező években folytattam a ruhák tervezését és az iskolapadva visszaülve megtanultam a szabás-varrás minden csínját-bínját a Morley College & Newham College iskoláiban.



C.&P.: Micsoda utat jártál be - szó szerint és átvitten is! Na de honnan jött az esküvői ruhatervezés ötlete?


 


K.F.: Személyes indíttatásból, ugyanis saját esküvőmre készültem ami alapvetően boldog időszak volt, ám a ruhakeresés jócskán megkeserítette ezt, hiszen a méretezés sem valós volt - a 46-os méretemet 50-es ruhákba is alig tudtam bepasszírozni. Sok üzletben vagy a méretemben nem találtam ruhát, vagy épp barátságtalan eladókkal találkoztam, így eldöntöttem, megkímélek másokat ettől a negatív élménytől, s megszületett a Kemi Boutique, ahol a kiváló minőségű ruhákon túl kedves kiszolgálás is vár minden telt nőt. 





C.&P.: Azt mondják, a legjobb ötletek a frusztrációból születnek - és milyen igaz! Tervezőként mi vagy ki inspirál?




K.F.: A szerelem, az élet, az utazás és a különböző kultúrák. Imádom a drámai romantikát és az olyan tervezőket, mint Vivienne Westwood, Christian Lacroix és Elie Saab.



C.&P.: Tudjuk, mi jellemzi az általad említett tervezőket - de hogy mutatnád be a saját tervezéseidet?




K.F.: Kemi az afrikai yoruba nyelven annyit jelent "törődik velem" és azt hiszem, ez tökéletesen összefoglalja mindazt, ami a márkámat jellemzi - kiváló minőség személyes törődéssel párosítva!



C&P.: Mit szeretsz legjobban a munkádban?



K.F.: Szeretem, hogy kreatív lehetek, kapcsolatba kerülhetek emberekkel és hogy ez az én ruhamárkám, az én meglátásom és üzleti terveim megvalósulása.



 
C&P.: Nyitott és közvetlen vagy, ezt én is tanúsíthatom!  Ez a másokkal való törődés állt a Loving Your Curves rendezvény megszületésének hátterében is?



K.F.: Mondhatjuk, igen! A Loving Your Curves (magyarul kb: szeretjük az idomaidat, a szerk.) a Kemi Boutique márkám szlogenje is, és esküvői ruhatervezőként meglepődve tapasztaltam, mennyire kevés rendezvény van teltebb menyasszonyok számára. Úgy döntöttem, ezen változtatnom kell!



C&P: De ez a rendezvény többről szól, mint divat!


K.F.: Pontosan, hiszen már a kezdeti tervezgetésnél fontosnak tartottam, hogy az egészség és akár az enyémhez hasonló betegségek is felszínre kerüljenek. Mivel célom, hogy erőt és kellő információt adjak át a telt nőknek, így egyértelmű volt, hogy ezek a témák is bekerülnek az esemény programjai közé.
Fontosnak tartom a minőséget, az inspiráló környezetet és egymás s magunk elfogadását így nagyon élveztem a szervezés minden pillanatát - a divatbemutatók összeállításától a szépségápoláshoz kapcsolódó programokig mindent! Telt lányok, készüljetek egy kényeztető hétvégére, ahol garantáltan jól érzitek majd magatokat!




C&P: Áruld el, mely tervezők ruháit csodálhatjuk majd meg a kifutókon?



K.F.: Izgalommal vegyes büszkeséggel árulom el, hogy olyan tervezők lesznek jelen, mint Lillian Mayro, Dea London és Carolyn De La Drapiere  a női látogatóknak kedveskedve, de nem felejtkeztünk el a férfiakról sem, hiszen a Morts and More öltönyeit is láthatjuk majd. Lesznek műhelybeszélgetések és mini-tanfolyamok szépségápolás, sminkelés, styling, színelemzés, táplálkozási és természetesen esküvői témákban is. Hamarosan még több részlet kiderül!


C&P: Kemi szeretném, ha a Pluszos Szépségek mozgalmam támogatójaként elmesélnéd a személyes utat, amit bejártál, míg elfogadtad a gömbölyded formád. Mesélj nekünk a kezdetekről, a gyerekkorodról!
!




K.F.:  Nagyon sportos és aktív kisgyerek voltam és tinédzserként is számos sportot űztem, mint necclabda, szinkronúszás, tenisz és súlyemelés. 18 éves koromig nem is voltam túlsúlyos, ám akkoriban jelentkeztek a betegségem első jelei.




C&P: Példamutató, hogy ilyen nyíltan beszélsz a betegségedről. Nehéz volt elfogadni a tested változását?




K.F.: Iskolásként nem értek támadások, hiszen átlagos tinédzser voltam. Húszas éveim közepére azonban a policisztás petefészek betegségem tüneteként felszaladtak a plusz kilók és el kellett fogadnom a testem változását. A háziorvosom számos jótanáccsal segített s az út, amit bejártam odáig vezetett, hogy megszületett a Loving Your Curves rendezvény gondolata. Az információ, a támogatás és a kellemes környezet mind hozzájárul majd ahhoz, hogy hasznosan és kellemesen teljen el szeptemberben az a két nap.



C&P: Szerinted mi az a "plusz" ami megszépít egy nőt?  


K.F.: A magabiztosság, értékeink és önmagunk felismerése, elfogadása és szeretése mind olyan kincs, ami mérettől függetlenül mindenki megszépít! 



C&P: És végezetük, ha már a divat életed része, milyen irányzat vagy stílus áll hozzád a legközelebb? 



K.F.:Akik ismernek, tudják, mennyire imádom a nyarat így a könnyed nyári öltözködés a kedvencem. A szekrényem is tele van ilyen darabokkal és képes vagyok még télen is ezeket viselni! 



C&P: Kemi, köszönöm a beszélgetést és hamarosan találkozunk Londonban!


Nagyon örültem és büszkeséggel töltött el, hogy Kemi megosztotta velem történetét - ez a Pluszos Szépség egy igazán bátor, erőd adó és vidám egyéniség, az interjú alatt is sokat nevettünk! Alig várom már, hogy személyesen is megismerjem szeptemberben.

Figyeljétek a blogot, hiszen még több kulisszatitkot elárulok a Loving Your Curves rendezvénnyel kapcsolatban azokról a tervezőkről és inspiráló nőkről, akik részt vesznek a szervezésében. És ez nem minden - lesz egy kis meglepetésem is, hogy a Cupcake&Pearls olvasói közül is legyen pár olyan szerencsés Szépség, aki személyesen is ott lehet velem Londonban!



Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska
  
Kövesd a LOVING YOUR CURVES rendezvényt itt:
Facebook: CLICK HERE
Twitter: @LYCurves
website: CLICK HERE

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése