2013. június 17., hétfő

"A" ruha! // "The" dress!

Ciao Bella,


Pár hete beleszerettem egy ruhába - bohókás, színes, előnyös szabású, szóval amolyan "Zsuzskás". A ruhát a Csini Divat oldalán láttam meg és szó szerint szerelem volt első látásra s ennek virtuális hangot is adtam. Az én drága Ágicám pedig a minap meglepetés csomagot küldött nekem - és kitalálhatjátok, "a" ruha volt benne.

Couple of weeks ago I feel in love with a dress - funny, colourful, flattering so very "me". I spotted the dress on the webpage of Csini Divat and its kind owner, Ágica sent me a surprise package some days ago - yes, you guess it right, "the" dress was in it.





Szeretem a színes ruhákat, szerintem élettel töltik meg a mindennapokat - ebben pedig nincs hiány ezen ruha esetében! Ha közelebbről szemügyre veszi az ember, rajzfilmre vagy tetoválásra hasonlítanak a minták elemei - nagyon jópofa! A ruha épp mell alatt van megszabva, így előnyös, ha az ember lányának (hozzám hasonlóan) pocakos az alkata, ugyanis ebből semmi sem vehető észre. A szoknya rész bőséges anyaghasználata pedig még előnyösebbé teszi - szerelem!
A fotózás helyszínéül szülőfalum kastélykertje szolgált, ahová anno oviba jártam, így tele van a hely kedves emlékkel, íme: 



I love the colourful dresses as they fill your everydays with life - if you check this dress from a closer look, you can see cartoon or tattoo patterns which makes it real fun! It is really flattering for those with bigger belly like myself as it ends under the breast line and the skater skirt part is wide enough to give a real flattering shape - love it!
The venue is in my hometown and it served as kindergarten earlier so filled with so many happy memories, take a look:




























Photos by Marco

Dress: Csini Divat
Earrings: Balilla
Clutch&ring: H&M
Shoes: Högl

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska


xoxo
Susie

3 megjegyzés :

  1. Wow! Nagyon csinos vagy! :)

    Szép napot!
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi ennek a ruha anyagának mintája... gondolom percekig el lehet nézegetni, h mi minden van rajta :)

    VálaszTörlés