2013. április 24., szerda

Pluszos Szépségek mozgalom - interjú Briana Harrington plus size modellel

Ciao Bella, 

A Kardashian nővérek – mind beszélünk róluk, és bevallom, személy szerint én követem őket a közösségi média oldalain, így bukkantam rá a Kardashian Kurvez legújabb kollekciójának egyik képén egy lányra, akinek egyből megfogott a mosolya. A fiatal lányt Briana Harrington-nak hívják és mindössze 19 éves, de már letette névjegyét a plus size világban. Nagyon boldog voltam, hogy időt szakított a beszélgetésünkre vasárnap délután – ami európai idő szerint inkább már éjszaka volt , de kit is érdekel az időeltolódás– és egy kellemes csevej formájában mesélt nekem felfelé ívelő karrierjéről...

Briana és a Kardashian nővérek




CUPCAKE&PEARLS: Noha még csak 19 éves vagy, így viccesen hangzik a kérdés, de kérlek mesélj nekem karriered kezdeteiről!


BRIANA HARRINGTON: Igen, tudom, olyan gyorsan történt minden! A kezdetekből 2 emlékezetes momentum jut eszembe s mindkettő a Torrid márkához kötődik. 14 éves voltam, mikor megláttam a cég egyik hirdetését, ami egy teltebb nőt ábrázolt és valósággal lendületet, erőt adott és sugárzott. A másik pedig vicces módon az első plus size modell munkám, amit a Torrid ruhamárkával közösen készítettem így már én lehettem az a telt nő a hirdetésen. Mivel egyik legfőbb célom, hogy a ducibb nőknek önbizalmat és erőt adjak – főként az olyan kislányoknak, mint amilyen én is voltam hajdanán. 


C&P: Úgy tartják, minden okkal történik! A Torrid kampány után egy újabb álmod vált valóra, hiszen tinédzserkorod kedvenc magazinjának címlapjára kerülhettél!


B.H.:   Így igaz, meseszerű volt, hogy a Seventeen magazinban szerepelhettem – és az egész egy felhívással indult, amit a magazin Tyra Banks szupermodellel karöltve hirdetett meg  „Fiercely Real Model Search(magyarul kb Dögösen Valódi Modellkereső verseny, a szerző) címmel. Aztán egyik nap egy válaszlevélben értesítettek, hogy New Yorkba kellene utaznom 3 másik lánnyal együtt, hogy részt vehessek egy Tyra-val közös fotózáson. Annyira álomszerűnek tűnt és repkedtem a boldogságtól, mikor a Seventeen magazin főszerkesztője körbevitt az irodában. Az a két nap örökké a szívemben él, hiszen ott kezdődött minden, az igazi áttörést hozta meg nekem.

A Seventeen magazinban Tyra Banks-el


C&P: Valósággal libabőrös lettem – igazán inspiráló a történetedet hallgatni, hiszen az álmok tényleg valóra válhatnak! És mi történt ezután?


B.H.: Tavaly júniusban leszerződtem a Natural Models ügynökséggel és úgy érzem, áldást kíséri utamat, hiszen alkalmam nyílik végre minél több nőhöz eljuttatni a számomra legfontosabb üzenetet: „Szeretned kell a tested minden centiméterét és ne legyen bűntudatod kerekded formáid miatt, inkább szeresd őket!”. Két hónappal ezelőtt újabb mérföldkőhöz értem, hiszen a Kardashian Kollection kampányarca lettem, miután a felhívásukra elküldött képeim alapján engem választottak ki – és a fotózás igazán jó móka volt. 

Kardashian Kurves Kollection


C&P: Ezek után mi a következő lépés?


B.H.: Nagyon izgatott vagyok, mert májusban lesz az első divatbemutatóm és mivel jótékonysági eseményről van szó, így különösen közel áll a szívemhez. Az Evolution of Curves idén 5. alkalommal rendezi meg ezt a bemutatót és a befolyt bevételt jótékonysági célra ajánlják fel – így nem csupán egy divatesemény, hanem nevelő és önbizalom növelő célzatú, így tökéletesen egyesíti mindazt, amit a modellkedéssel célomul tűztem ki.


C&P: És Téged ki vagy mi inspirál?


B.H.: Tess Munster plus size modell – aki bebizonyította, hogy alacsonyan és molett alkattal is elérheted a céljaidat! Csupán hinned kell magadban és ahelyett, hogy másokhoz hasonlítanád magad, higgy az egyediségedben, a szépségedben!

Készülődés a fotózásra


C&P: Milyen tanáccsal látnád el az olvasókat, akik önbizalomhiánnyal küzdenek?


B.H.: Én világ életemben teltebb voltam, így az iskolában gyakran kerültem cikizések középpontjába, ami aztán a depresszióig vezetett. Válaszút elé kerültem: maradok abban a lelki nyomorban vagy felállok és megmutatom a világnak, ki is vagyok valójában és megszeretem saját testem. Természetesen az egészséges táplálkozás és a sport fontos, de ne hagyd, hogy bárki is meg akarjon változtatni,  legyen szó akár csak a külsődről is! Vedd körül magad pozitív emberekkel – kezdésként a Cupcake&Pearls blog és közösség is sokat segíthet ebben a folyamatban, hiszen tőled (Zsuzska) sok jó szót, erőt és kedvességet kap bárki, aki elolvassa az írásaidat. Kezdd a napot pozitívan: nézz a tükörbe és mondd el magadnak, mennyire gyönyörű is vagy. Időbe telik majd, de előbb-utóbb elhiszed magadról, hogy valóban szép nő vagy Te is!


C&P: Ez így igaz! És most, hogy Te is csatlakozol a Pluszos Szépségek mozgalmamhoz – áruld el, számodra mi az a belső plusz, ami megszépíthet egy nőt?


B.H.: Ha boldog! A boldogság nagyon fontos, hiszen ezt sugározzuk kifelé – ha élvezed az életet, a legapróbb dolgoknak is tudsz örülni, legyen az egy kávé vagy egy csokor virág, az önfeledt öröm és kedvesség valóban megszépít!


C&P: Végezetül egy divat kérdés – milyen aktuális trendek állnak hozzád a legközelebb?


B.H: Imádom a peplum felsőket és  eklektikus stílust – kiegészítve egy 10-12 cm magas cipővel. Szerintem a magassarkú sosem megy ki a divatból – még ha hozzám hasonlóan magas is vagy (175 cm), dobd fel a szetted egy dögös cipővel!


C&P: Nagyon köszönöm a beszélgetést!


Biztosan hallunk még erről a Pluszos Szépségről – én biztosan figyelemmel követem majd karrierje alakulását. Az interjú alatt olyan felszabadultan, könnyedén és vidáman mesélt nekem az életéről, szinte végig mosolygott a kamerába. Ezt látva nehéz elhinnem a kemény iskolás éveit, amikor olyannyira eldurvultak az őt ért cikizések, hogy evési rendellenességei voltak. Reményeim szerint az ő története igazi motiváló erő lesz a fiatalabb olvasóknak is – és az önsanyargatás helyett önmaguk elfogadását választják. Mert Ti mind gyönyörűek vagytok – fogadjátok hát meg Birana tanácsát, amit már én is írtam korábban: szeretettel nézzetek a tükörbe, hiszen akit ott láttok megérdemli, hogy szeressék!

u.i. ha lemaradtál volna róla, Briana egy rövid videoüzenetet is küldött, íme:


Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska 
 

2 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett az interjú, gratulálok! Gyönyörű ez a lány, irigyellek, hogy is,erhetsz ilyen fantasztikus személyiségeket.
    Belinkeltem a blogomra! Au revoir! Mona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága Mona :) Ne irigykedj - hisz az interjú célja, hogy Ti is megismerkedjetek ezekkel a Szépségekkel :) <3

      Törlés