2012. december 16., vasárnap

Kötött (rém)álom

Ciao Bella!

Télen mi is lehetne kézenfekvőbb, ha nem a kötött ruha/pulcsi. Ugyanakkor a nőiesen teltebb idomokkal rendelkező nők rémálma a kötött, hisz abban a hitben élnek, hogy kövérít. Bevallom, sokáig én is így gondoltam, de már csak nem fagyhatok meg télen . így elkezdtem kísérletezni. Mint minden ruhadarabnál, a kötött holmiknál is egy alapszabály van: a testalkatod határoz meg mindent, viszont ahhoz hogy tudd, hogy is áll a vállfán kiszemelt csoda, FEL KELL PRÓBÁLNOD! 
Ez olyan magától értetődőnek tűnik, ám tapasztalatom szerint nem árt hangsúlyozni, hogy a puding ruha próbája az evés a próba maga. Sokszor jártam én is úgy, hogy egy bővebbnek ítélt tunikát ránézésre tökéletesnek véltem - ám felpróbálva már a próbafülkében szembesültem a katasztrófa és a kötözött sonka közti állapottal.
Nem kell félni a kötött daraboktól - hisz megfelelő szabás esetén roppant jól tudnak állni nem csak a vékony lányoknak, hölgyeknek.
Összeraktam pár szettet, hogy ezeken keresztül megosszak pár jótanácsot és gondolatot veletek:


Ha valami fiatalosat keresel...
akkor én ezt a vagány outfit szettet tudom javasolni - itt is fontos azért az egyszerűség: ha már a pulcsi mintás, a többi részlet legyen visszafogottabb! Fontos a pulóver hossza - hacsak nem kifogástalan a hátsód, ne erőltesd a rövidebb fazonokat; egy leggings-el vagy szűk nadrággal (esetleg farmerszerű jeggings-el) tökéletes egy picit hosszított tunika-szerű kötött pulóver. Ami a szabást illeti - akárcsak a képen látható darab, valamelyest legyen szűkített a szabásvonala, hiszen az oversized óriási pulcsi csak nagyobbá tesz Téged is, Szépségem.



Ha a nadrágos összeállítást díjazod, egy alul passzé-részes szűkített ám mégis elasztikus fazon tökéletes kiegészítője lehet egy sima fekete nadrágnak. Ez a csípőn húzott fazon tökéletes a hozzám hasonlóan hasi-husival extrán megáldott nőknek - tapasztalatból beszélek :) A redőzések és ráncok nagyon jól elterelik a figyelmet a pulóver alatt meghúzódó tényleges redőkről. Egy ilyen élénk piros darab jó beruházás, hisz khaki, bézs vagy a képen látható fekete alapdarab nadrágokkal szuperül kombinálható. 


Ha az elegánsabb stílusú ruhadarabokat kedveled, javaslom mindenképp szerezz be egy "trükkös" megoldású kardigánt. Nekem is van több hasonló darabom és biztosíthatlak a szabás áldásosságáról - hiszen a két oldalt hosszabb fazon optikailag nyújtja a lábad és keretbe foglalja a csípőd, de le is farag abból. Az övvel csak óvatosan - bár sokan közületek olyan szerencsések, hogy a derekuk megengedi az öv használatát - így érdemes kihangsúlyozni a homokóra alkatot!



Személyes kedvencem ez az összeállítás ( a szemfüleseknek ismerős lehet a kalap, hisz  nekem is van egy hasonló darabom) - a szabása pont olyan, mint amiket rajtam láttok: mell alatt szűkített. Ez a fazon a dúsabb keblű és hasi-husis lányok ideális választása, hiszen azt emeli ki, amit kell és gondosan elrejti a hastájékot. Én harisnyát választottam hozzá, de egyszerű fekete leggings-el is működőképes szett válhat belőle. Azért választottam ezt az intenzív YSL rúzst hozzá (amellett, hogy épp ilyenem van nekem is), mert a színekről bizony télen sem kell lemondani - pláne egy letisztultabb, kevésbé "élő" színekkel összeválogatott outfitnél jól mutat egy élénk rúzs.

És végezetül egy nyaki kérdés - épp tegnap tette fel a Süel FB oldalára (KATT IDE), ezt a képet Horváth Évával és 2 ruhával azzal a kérdéssel, vajon melyik nyakkivágás tetszik jobban a látogatóknak:

Persze Évi alakja tökéletes de mit is tanulhatunk ebből a képből? A környakas megoldás kevésbé előnyös a teltebb lányoknak, pláne ha még mellben is "erősek" - helyette én mindig a V nyakat javaslom, az kellemesen megnyújtja optikailag az alakot.
Ha mégis környak mellett teszitek le a voksotokat, keressetek a képen látható ruhához hasonló megoldást, hiszen ezen a Süel ruhán remek módon megnyújtották a környakat és szinte elér a vállig, ami elősegíti a homokóra testalkat vizuális előidézését.

Szépségeim, ne féljünk a kötött holmiktól - a hangsúly az alkatodnak megfelelő ruhadarab kiválasztásán van. A kötött semmivel sem félelmetesebb, mint bármely más anyag - csak tudni kell kiválasztani a megfelelőt!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése