2012. november 5., hétfő

Színezd újra avagy a megtalált ing

Ciao Bella!

Tudom, hétfő van, ráadásul 6 napos munkahét és még az eső is esik - naná, hogy hajlamosabb vagy a depire, de mint ahogy azt már többször is megmutattam, szembe kell menni a rosszkedvvel - viseljünk színeket! 

A hétvégi gardrób-szelektálásom során újra felfedeztem (szó szerint megtaláltam) ezt a C&A-ból még kb 2-3 éve vásárolt lila inget. Mivel az idei ősz egyik divatszíne a lila (burgundi és árnyalatai) - így örültem, hogy nem adományoztam még el ezt a remek szabású darabot. Ha már ősz, akkor ballonkabát - és bár a fehér bőrömhöz és világos hajszínemhez (khm...ami a héten változáson esik át, éljen az ombre!) alapvetően egy sötétebb kabátot javasolnék én magam is, de nekem a ballonkabát az bézs színű a buksimban lévő szótárban. Klasszikus, jól variálható, színes kiegészítőkkel remekül feldobható.
A szoknya (és az öv is) egyébként Vögele és tavasszal szereztem be - a színén kívül megtetszett a szabása, ami nem is szűk de nem is bő és az anyaga erősen hajaz a ballonkabátéra :)

És íme mindez képekben:
























Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése