2012. november 9., péntek

Outfit ma, kicsit másképp

Ciao Bella!

A napokban gondolkoztam azon, hogy az outfit bejegyzéseim ritkítani fogom, hiszen nem áll mögöttem sem egy szponzor sem egy ruhamárka, így (sajnos) nem tudok minden nap új szettet bemutatni Nektek arra vonatkozóan, hogyan is öltözhet fel csinosan egy Pluszos nő.
Bár ismétlődnek a ruháim (fenti okok miatt, ami valljuk be, szerintem teljesen természetes :) ), a kiegészítőket szoktam variálni - hiszen természetemből adódóan lételemem a változatosság, így nem szeretem az unalmas dolgokat.

A mai virágos pihe-puha ruhácskát a régebbi olvasóim már láthatták ( KATT IDE ) csak ott mégis kicsit más volt az összhatás a kiegészítők és lábbeli miatt. Most megnézhetitek egy újabb verzióját, íme képekben:

















 Csók, puszi pá édeseim

Zsuzska

1 megjegyzés :

  1. Szerintem nem gond, ha olykor ismétlődnek a ruhák.... És az se tragédia, hogy nem szponzorálnak így legalább őszintén elmondhatod a véleményed a dolgokról, és ruhákról...
    További előnyök ...Részben az outfittek színes palettája miatt talán előveszed, szekrényed mélyén szomorúan gubbasztó ruhadarabokat ( ha már megvannak) és kitalálod hogyan adhatnál nekik új életet....
    Egy ruhadarab többszöri felhasználása se gond szerintem, hiszen így 1-1 ruhadarabra több kombinációt is megismerhetünk, és jobban körvonalazódik, hogy mi mivel hogy nézz ki, milyen hatást kellt... és a tapasztalkat átültethetjük a mi ruhatárunk alkalmazásába is....
    éééésss így nem csak azt a kombinációt mutathatod meg ami először eszedbe jut, hanem több izgalmas kombináció is megszülethet...
    Az alapruhatár előnye a kombinálhatóság, az anyagi határokkal "visszafogva" pont ezt a szemléletet tudod erősíteni....
    Továbbá, a többségnek nincs soha ki nem fogyó pénztárcája, és végtelenségig pakolható szekrénye/gardróbja.... így ő is csak abból tud "alkotni" amije van, vagy amire telik... és sztem nem is gond, ha megtanuljuk hogy lehet egy-egy darabot többféle képpen hordani...
    A magazinok azt sugallják, h VÁSÁROLJ, Te így meg azt sugallod hogyan lehetünk csinosak és változatosabbak abból, amink van... ami megegyezik az átlag nő lehetőségeivel...
    Igen először szembetűnő volt, hogy "ez a ruha már volt" de amíg "új köntösbe" tudod öltöztetni, addig nincs gond... ( és így mindenki jobban meg is találja az egyéniségéhez illő kombinációt , vagy inspirációt ad) Számomra nem gond ha akár 10x is megmutatod ezt valamilyen kombinációban, amíg "izgalmas/érdekes" ( de azért 20x nem... mert 20 verzió részei között már nem valószínű túl nagy kontraszt)

    VálaszTörlés