2012. november 7., szerda

Lila-türkiz LOVE és a statement nyaklánc

Ciao Bella!

Tegnap egyik kolléganőm megkért, hogy ma különösen tegyek ki magamért a színek terén, ugyanis én egyfajta színterapeuta vagyok az irodában és lévén nehéz napja lesz, ráfér majd a vizuális töltődés. Ezt már többen mondták nekem, milyen jó rám nézni, mert mindig van rajtam valami életvidám és színes, ami engem is feltölt.
A türkiz és lila kombináció már évek óta az egyik kedvencem - a ruhák mellett sminkben is szívesen kombinálom ezt a két színt, szerintem a kék szeműeknek nagyon jól áll!
Tegnap megjött Hong Kongból a 2 statment nyakláncom (szabad fordításban a tekintélyt parancsoló :) ) - épp időben, mert 4 hete rendeltem Ebay-ről és már kezdtem aggódni, hogy eltűnt a Nagy Fal környékén egy árokban :) Ez a fekete a klasszikus "mindenhez megy" darab, de rendeltem egy citromsárgát is, az majd tökéletesen feldob egy fekete vagy szürke szettet.

És íme mindez képekben:














Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

2 megjegyzés :

  1. Jajj de ügyi Vagy, én nem tudok oldalt fonni magamnak :) Na ezt jól megmondtam...

    Botoseri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erika, köszi :) Ez amolyan félig-meddig fonás csak (mármint nem full francia/parketta, mert azzal én is küzdök) ha érdekel csinálhatok egy fényképes lépésről-lépésre posztot róla, hidd el, nem nehéz ;-)

      Törlés