2012. november 10., szombat

Légy büszke arra, aki és ami vagy!

Ciao Bella!

A héten elmentem konditerembe. Meglepődtél?

Mert van, aki meglepődik ezen, ha egy pluszos csaj eljár mozogni, vagy nem eszi állandóan degeszre magát. Mert ha van valakin plusz kiló akkor az tuti a TV előtt tesped állandóan és tuti csipszet majszol naphosszat.


Ne értsetek félre, nem akarom szentté avatni se magam se másokat - nyilván a bevitt kalóriamennyiségnél nagyobb kalóriaégetés fogyáshoz vezet vagy legalábbis nagy általánosságban. Nyilván a rajtam lévő plusz kilókat köszönhetem annak, hogy nem mondok le Marco utánozhatatlan tésztáiról vagy süteményeiről vagy annak, hogy nem mozgok eleget vagy éppen mindezeknek együttvéve és genetikai hajlammal párosítva.  Azt hiszem a kilók számánál sokkal fontosabb, hogy vajon ÉN jól érzem-e magam így? Miért másnak kellene ezt eldönteni helyettem vagy pálcát törnie felettem? 

Persze a "jól érzem magam" szerves része az egészség - én sosem állítottam, hogy "Hajrá lányok, hízzatok el" hiszen  nem ez a célom. Az egészség nagyon fontos - de a magunkon cipelt plusz kilók veszélyeiről Norbi vagy más fitness guru ír és beszél eleget. 
Én inkább azt szeretném közvetíteni az átlag nők felé (mert lássuk be, de őszintén: a magazinok celebjei és az utca átlagnője között van azért néhány árnyalatnyi különbség...), hogy ne érezzék magukat frusztráltnak, hiszen épp ők vannak többségben és nincs miért szégyenkezniük. Nem feltétlenül csak a plusz kilókról szól mindez - hiszen többször leírtam már: szeretném megszólítani azokat is, akik bármely formában eltérnek a media által elvárt és közvetített álom-testtől; legyen szó akár nagyobb orról vagy bármely testi fogyatékról.


Hiszen nem ez a legfontosabb - annyi minden van az életedben, Szépségem, amiért hálás lehetsz. Gondold csak végig, vedd számba azt a rengeteg áldást, ami az életed kíséri, mindazokat a belső értékeket, amik mindegyike egy-egy PLUSZ az életedben!

Tegnap erről beszélgettem a manikűrösömmel, Évivel, és ő is csak helyeselni tudott, mikor felhívtam a figyelmét, hogy milyen csodás dolog illatokat és ízeket érezni - hisz mindezt olyan természetesnek vesszük, mintha ez a "gyári széria" részei lennének. Elmesélte, jár hozzá egy vendége, akinek születésétől kezdve egyik lába mű és minden egyes alkalommal, mikor eljön hozzá, Évi rá szokott rádöbbenni, milyen szerencsés is, amiért ő bárhová akadály nélkül és gyorsan eljuthat, hála a lábainak.

Ugye milyen magától értetődőnek tűnik? Pedig van, akinek nem az..

Van humorérzéked? Szoktál jókat nevetni? Tudsz igaz szívből szeretni? Tudsz őszintén gratulálni a barátnőd sikeréhez? Gondoskodsz nap mint nap, minden fáradtságot félretéve a családodról? Van mindig egy-egy jó szavad a szomszéd nénihez? Segítettél a barátnődnek múltkor a dolgozat/házi feladat megírásában? Elvégeztél egy sürgős munkát szívességből a kollégád helyett? Türelmesen végighallgattad a barátnőd bruttó 45 perces panaszáradatát? Szenvedélyesen teszed a dolgod a munkádban? Van egy szerető férfi az életedben? Van/nak gyerek(ei)d aki(k) a szemed fénye(i)?


Ugye legalább egyszer IGEN-el válaszoltál a fenti kérdések valamelyikére? És ez csak a jéghegy csúcsa, Szépségem - rengeteg érték van még benned, amiért igenis, hogy légy büszke magadra! Hisz a testalkat annyira eltörpül ezek mellett :)

Szép estét

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése