2012. november 13., kedd

Eső? Nem probléma!

Ciao Bella!

Sokan vagyunk, akik alapvetően nem kedveljük a szürke, borús, esős időt - de a divatos, testalkatunknak megfelelő öltözködésről ebben a londoni időjárásban sem kell lemondanunk!

Gondoltam, "tervezgetek" néhány összeállítást, amolyan inspirációként, ha trench coat (=balon kabát) vagy az idén ősszel/télen roppant divatos párka várakozik szekrényedben és nincs ötleted, hogyan lehetne feldobni, színesebbé - vidámabbá tenni. Ezeket a kabátokat ugyanis rendszerint "unalmasabb" színekben vásároljuk, hiszen fő szempont a variálhatóság, a könnyen párosítás így előnyt élvez a fekete, barna, bézs, olívazöld és árnyalatai.
A színek jótékony hatásáról már többször írtam - képes egy ilyen esős novemberi napot is feldobni egy-egy kiegészítő ami lehet egy élénk színű sál vagy táska - de a bátrabbak viselhetik ruházatuk darabjaiként is.
Nem is olyan rég láthattatok rajtam egy bézs színű balon kabátot és hozzá színben passzoló szoknyát (KATT IDE), amit én akkor egy burgundi lilás inggel kombináltam és egyből nem tűnt olyan sápasztónak az összhatás, annak ellenére hogy elég világos a bőröm és a hajszínem is. 

Ha már bézs és burgundi, íme az első szett, ahol a "matchy-matchy" irányzatot (vagyis amikor minden ruhadarab színben és stílusban passzol mindenhez) kicsit megtörtem azzal, hogy ezt a szürkés-zöldes mintás sálat raktam hozzá, ami szerintem feldobja az egyébként két alapszínből álló összeállítást. A balon kabát fazonjánál figyeljetek oda testalkatotokra - alapvetően az egysoros gombolás előnyösebb, de az enyém is dupla soros, viszont a derekán lévő öv segít csalni optikailag kicsit és ha nem húzod túl szorosra (mert akkor jön a bizonyos kötözött sonka effektus, ami nagyon nem like) akkor még derekat is varázsolhatsz magadnak (lásd az én példám - pedig nekem eléggé nagyítóval kell keresni a derekam!)



Mostanában foglalkoztat, hogy beruházok egy párkára - kényelmes is, meleg is és a téli kabátom már megszolgálta a maga idejét az évek során, így esedékes egy csere. Láttam több üzletben is, de a nagyon műszőr kapucnidíszítéstől kiráz a hideg, így még keresem az igazit. Addig is összeraktam álmaim párkáját némi földszínnel kombinálva (a kevésbé színőrülteknek kedvezve - bár a "zsuzskás" bőr leggings-t azért belecsempésztem):



És jöjjön aminek jönnie kell - talán ez a szett áll hozzám a legközelebb, mert van benne kellő vagányság a pirosnak és a szegecseknek köszönhetően. Azért is ilyen letisztultabb darabokat válogattam, mert mondhatni alapdarabok, ehhez hasonlóakat könnyebben talál az ember akár a saját szekrényében, akár az üzletek polcain.



Remélem, sikerült inspirálnom titeket, Szépségeim és merítetek 1-2 tippet a fenti összeállításokból - akár essen az eső vagy fújjon a szél!

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése