2012. november 15., csütörtök

Egy forradalom előszele

Ciao Bella!

Tegnap már céloztam arra Facebookon (ITT), hogy van egy nagyon izgalmas dolog, amin pár hete lázasan, gőzerővel dolgozok. Tudom, ez így nem sokat árul el, de higgyétek el, időben értesültök elsőként minden részletről, ha rendszeresen olvassátok a blogot illetve a Facebook bejegyzéseimet.




Ha már azt ígértem, elárulok részleteket - akkor azt úgy illik, hogy be is tartsam. Mikor útjára indítottam ezt a blogot, sok gondolat kavargott a fejemben. Elsődleges célom az volt, hogy ha megosztom terhem a nagyvilággal - azáltal segítek önmagamon is. Saját testünk elfogadása szőröstül-bőröstül nem egyszerű feladat és legfőképpen nem megy egyik napról a másikra - legalábbis nekem ez a saját tapasztalatom. Egy ideje ráléptem erre az ösvényre és úgy érzem jól haladok - amin változtatni szeretnék, azért teszek, ami pedig alku tárgya, azt igyekszem elfogadni. Mivel sok pozitív visszajelzést kaptam a külvilágtól, az ismerősöktől, barátoktól de sokszor ismeretlenektől is mind megerősített abban, hogy talán másoknak is erőt adhat az a pozitív hozzáállás, amellyel szemlélem a világot. 


A blog témáinak meghatározása során nem korlátoztam (és továbbra sem szeretném) a listát csakis öltözködési tanácsokra és inspirációkra vagy lelki támasznyújtásra vagy elmélkedésre vagy éppen utazási naplóra - egyszerűen csak az fogalmazódott meg bennem, hogy olyan "Zsuzskás" lesz, amiben benne van mindez és még több is...némi plusz :)
Ahogy teltek a napok és hetek úgy kaptam a megerősítést tőletek, hogy van értelme időt és energiát nem kímélve építgetni a Pluszos Szépségek Közösségét. Igen, így csupa nagybetűvel, mert egyikőtök sem átlagos, mindegyikőtökben van valami plusz. Mivel lételemem a kommunikáció, így egyre többször beszélgetésbe elegyedtem Veletek, mert kíváncsi voltam a Bennetek rejlő pluszra. Többször de még nem elégszer hangoztattam már, hogy nem csak a számítógép monitorján szeretnék létezni - találkozzunk, beszélgessünk, nevessünk vagy épp sírjunk együtt! Legyen interaktív és kétirányú ez a beszélgetés!
Jó ez a cyber világ, ledönti a kilométereket közöttünk, de én mégis régimódi vagyok olyan téren, hogy szeretem 3 dimenzióban is ápolni a kapcsolataimat, hiszen egy szemtől-szembe történő beszélgetést, nevetést, ölelést, egy jelentőségteljes összenézést egyik virtuális oldal sem tud kárpótolni.
Azt gondoltam, ha már én megismertem néhány személyes történetet - miért ne osztanám meg Veletek is őket? 


Így született meg egy 8 részből álló sorozat gondolata, ami persze nem "csak" írásos formában ér el Hozzátok, hanem egy alternatív, izgalmas módon is, de erről majd később...mindent a maga idejében!

Az elkövetkező napokban és 2-3 hétben időről időre elmesélek Nektek egy-egy történetet, amik Rólatok, rólunk szólnak - mert meggyőződésem, hogy sokan magukra ismernek majd a sorokat olvasva...és ez még csak a kezdet... ;-)

Hamarosan kezdünk...és semmi sem állíthat meg minket!

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése