2012. november 1., csütörtök

Amore szülinapi outfit avagy kobaltkék szerelem

Ciao Bella!

A megszokott reggeli outfit bejegyzésekhez képest a mai kissé kései, de nemrég értünk csak haza a bécsi kirándulásról és mielőtt elmesélem Nektek, mit láttunk és hogyan éltem meg mindezt - nem szerettem volna az outfit képekkel keverni, így gondoltam még ha későn is van, majd holnap reggel rám-pillantotok :)

A kobaltkékről illetve ahhoz fűződő viszonyomról már írtam korábban (ha nem láttad, KATT IDE ) és ma is kicsit bekúszott az életembe. Ősszel és télen hajlamos vagyok még én is beszürkülni (pedig köztudottan szín-mániás vagyok! elég csak végignézni az outfit bejegyzéseket) viszont olykor tudatosan, máskor pedig "késztetést érezve" harcolok a túlságosan sötét, komor ruha-összeállítások ellen. Ma sem volt másképp - szerintem egy sál és egy táska máris megtöri és feldobja az akár csupa fekete-szürke összeállítást is. A táska egyébként is a szívem csücske, a szicíliai nyaralás alatt bukkantam rá egy kis üzletben (a nyaralásról 3 bejegyzés született, ha még nem olvastad vagy csak egy kis melegségre vágysz és szívesen álmodoznál ebben a szürke ködös időben akkor KATT IDE és IDE valamint IDE ). A vékony pántot lecsatolva  kézben hordható kis-táskává alakul, abszolút multifunkcionális -  kiemelt kiegészítője volt már 1-2 buli összeállításomnak.

Ami még szerintem érdekes a mai kirándulós laza összeállításban az a szürke "vedd-felke" ahogy anyukám drága nevezné. Elől hosszú - hátul rövid mellényszerű ruhadarab - pont ez a meghatározhatatlansága tetszett meg benne, íme mindez képekben:
















Ha még ma olvastál, Szépségem akkor szép álmokat és holnap jön a bécsi beszámoló avagy az utánozhatatlan Hundertwasser!

Ha pedig péntek reggel talált Hozzád ez a bejegyzés, csekkold a fent említett bécsi mesémet :)

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése