2012. október 4., csütörtök

Pick of the day - kobaltkék

Ciao Bella!

A mai választásom egy rendkívül intenzív, energikus színre, a kobaltkékre esett. Ezzel a színnel régebben nem voltam túl jóban - kiskorom óta a kék volt az egyik alapszínem ("szőke kék szemű kislánynak mi állhatna jobban" vezérelv), de bizonyos árnyalatait kimondottan nem szerettem. Ide tartozott ez a kobaltkék is - aztán idén megtört a jég, annyit láttam kifutókon, divatanyagokon, hogy lassan bekúszott a tudatalattimba és pár hete úgy éreztem: adok még egy esélyt. :) Ennek eredménye ez a kobaltkék fodros cukiság, amin a Debenhams-ben akadt meg a szemem:


Remek darab, ha egy "szürke" őszi szettet szeretnénk feldobni (lásd rajtam, barnával és indigókék jeggings-el kombinálva) - ráadásul a színek bizonyítottan jó hatással vannak kedélyállapotunkra és a környezetem visszajelzéséből ítélve a körülöttünk élőkre is :) 
Íme egy "nekivetkőzős" kép, a részletek kedvéért:



És ne felejtsétek el ma sem, GYÖNYÖRŰEK VAGYTOK Szépségeim, ideje ezt elhinni és tudatosítani magatokban ;-)

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése