2012. október 16., kedd

Mell-esleg válassz megfelelőt!

Ciao Bella!

Már a nyaralásos bejegyzések kapcsán meséltem Nektek a Bravissima üzletről (itt a méretekről aztán ezekben a bejegyzésekben pedig a tőlük vásárolt bikinik láthatóak: itt és itt meg itt is ) ahol életem LEGSZUPEREBB bikinijeit szereztem be. A minap kaptam tőlük egy kedves levelet, ami arra figyelmeztetett, hamarosan lejár a kuponom - hiszen a vásárlások egy részét most ajándékkupon formájában odaajándékozzák a vásárlóknak. Na nem is kellett ennél több, gyorsan foglaltam is időpontot náluk (mennyire szuper, hogy kérsz egy időpontot, amikor is CSAKIS Veled foglalkozik valaki, aki hozzáértő, aki kedves és segítőkész, mint Brigi, aki nekem segített tegnap).
Kicsit elméláztam a "milyen is a megfelelő" melltartó témakörön, amit azt hiszem, nem lehet elégszer körbejárni.
Ugye jártál már talán Te is úgy, hogy érezted, ez valahogy nem az igazi, hogy felhúzódik a pánt a hátadon, hogy szinte a csontodig bevág a válladon, hogy mintha 4 melled lenne? Nos, az ok nagyon egyszerű: nem a megfelelő melltartót választottad!
De honnan tudod, melyik is az igazi? Nos, egyáltalán nem olyan bonyolult, mint pasiból megtalálni a Nagy Ő-t, hiszen a cicifix kiválasztása tanulható, s még útmutató is van hozzá, lássuk csak:
  • A melltartó akkor lesz az igazi, ha pántja a háton egyenletesen fut körbe, nem ugrik fel és 1-2 ujjad simán, gond nélkül be tudod tenni a pánt és a hátad közé (=elkerülendő a kötözöttsonka effektust!)
  • Bár sok pasi szereti a szép kebleket - ne akarj négyet is adni nekik: ha "kibuggyannak" az ikrek, az a kosárméret hibája, válassz nagyobbat. Ennek ellenkezője a nagy kosárméret (bár ezt én csak hallomásból tudom ), amikor is ráncolódik a melltartó anyaga, hiszen nincs teljesen megtöltve
  • Mindenképpen próba közben vedd rá az aktuális ruhádat - hiszen lehet, jól áll és szexi is a tükörben, de lássuk be, az irodában nem így flangálsz Te sem! Én spec. nem szeretem a "Madonna" melleket lásd a képen lent), így nálam a varrás nélküli szabások élveznek előnyt
  •  Ha már tesztelés - emeld fel a karod, mozogj kicsit a kiszemelt melltartóban - amennyiben feljebb csúszik, akkor a mell alatti körméretednek nem stimmelő darabot választottál!
  • Figyelj a merevítő pozíciójára - nagyon árulkodó! Ha szúrja az oldalad, vagy eláll a melleid között -valószínűleg kicsi a kosárméret, keress nagyobbat!
  • Fontos a cél - a hálószobában szeretnél vadítani vagy sportoláshoz választod ezt a ruhadarabot?
  • Ahány márka, annyi szabás - gyártónként eltérhet a méreted és a komfortérzeted, így légy türelmes és próbálgass!

Nekem a tegnapi shoppingolásnak is volt tanulsága - hiszen ahogy megtanultam már Brigitől (Bravissima) a bikinifelső trükkjét (vagyis lehet kisebb számozású is jó rám, csak akkor növelni kell a kosárméretet), úgy most is egy újabb nagy felfedezéssel lettem gazdagabb. Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva sosem néztem szivacsos melltartót, mert azt gondoltam, az csak a kisebb keblű nők trükkje - s lássuk be, nekem már vétek lenne tovább növelni Isten ajándékait. Viszont tegnap Brigi kérdésére nem adtam kategorikus "nem" választ, és felpróbáltam néhány szivacsos modellt is - és milyen JÓL tettem, végül ezt a virágosan romantikusan dög darabot választottam, ami rendkívül kellemes formát ad, szivacsának hála:

 És hogy még vadítóbb legyek a 3 éves évfordulónkra, beújítottam ezzel a leopárdmintás szettel, ami noha szélesebb pántos, de mégsem "nagyis", szuperül tartja az "ikreket" és varrás nélkül szabott mell részen, így teljesen sima felszínű, mintha csak szivacsos lenne:

Minden nőtársamnak csak ajánlani tudom ezt az üzletet - a "mellben erőseknek" szinte kötelező, hiszen végre nem csak fekete/fehér, széles pántú (nyanyás) fehérneműt kapunk magunkra!
És Brigi noha egy vékony leányzó (akik különösen tudnak frusztrálóan nézni ránk, pluszosokra...khm...), egy percig sem jutott eszembe, hogy szégyenkeznem kellene előtte, hiszen hozzáértésével egy pillanat alatt tudta, mi a baj, hol nem jó esetleg a méret és melyik fazon állhatna jól. 
Itt találjátok a webshopot: BRAVISSIMA és ide kattintva pedig a Facebook oldalukat: Bravissima Facebook.

Csak egy kis odafigyelés, türelem és utánajárás - máris mennyivel másképp mutat rajtunk az adott top vagy ruha!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése