2012. szeptember 25., kedd

Pick of the day: milyen is az ideális ÖV

Ciao Bella!

Egy nő ruhatárának vannak klasszikus alapdarabjai, amikről sokszor nem beszélünk, hiszen magától értetődőnek vesszük őket - mint pl. egy fekete nadrágkosztüm vagy éppen egy fehér atléta. Ma pont egy ilyen alapdarabról szeretnék elmélkedni, ami noha "csak" egy öv, de bizony durván mellé lehet fogni, ha nem az alkatodnak és/vagy a ruhának megfelelőt választod.
Magamból indulok ki (az önző dög..bocs :) ) és amúgy sem lennék hiteles, ha a legutóbbi Roberto Cavalli bemutatón látott övekről nyilatkoznék (habár LOVE!), hiszen más csajokra szabták őket. Nálam az öv 80%-ban kiegészítőként és 20%-ban funkcionálisan szerepel az outfitjeimben - nem elhanyagolandó ám a 20% hiszen nem is gondolnád, mennyit lehet optikailag csalni egy "sátorszerűen lógó, de mindent elrejtő" felsőn, ha a megfelelő övvel kombinálod: PONT OTT emel ki, ahol szeretnéd. Az én esetemben (lévén "alma" testalkatú vagyok) ez a csípő tájékot jelenti és a legfontosabb alapszabály: éljenek a SZÉLES övek!! A fél centiméternyi keskeny bájos övecskék ellenkező hatást tudnak elérni, az én szótáramban ez a "kötözött sonka" effektus, így nagy ívben kerülöm őket. 
 A képen sajnos nem látszik tökéletesen, de az öv elején lévő bőr betétet egy elasztikus (LEGJOBB BARÁTOM :) ) rész foglalja körbe, így pont akkora, mint én :).
Akik "körte" domborulatokkal rendelkeznek (most hüppögök egy kicsit, irigylem a keskeny derekukat...ill. helyesbítek, nekik VAN derekuk, míg az enyém rejtőzködő üzemmódban operál) bátran feljebb húzhatják az öveket, hiszen nekik tökéletesen áll a derékon hordott öv. Nekem nagyon tetszenek a mell alatt viselt szélesebb övek - szerintem nagyon feldobnak egy egyszerű ruhácskát is és tökéletesen passzolnak a tunikákhoz is, kiemelve az előnyös domborulatokat.
Épp most fontolgatok 1-2 kiszemelt darabot - már csak le kellene mérnem a csípőm az online rendeléshez, mert beleszerettem ezekbe:
Tehát Szépségeim, ne feledjétek: az öv a legújabb legjobb barátotok, már csak a megfelelőt kell megtalálnotok, összegezve a 2 legfontosabb szempontot:

- szélesebbet válassz, ha nem vagy nádszál vékony
- derékon vagy csípőn viseld, alkatodnak megfelelően

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése