2012. szeptember 28., péntek

Mai outfit - motoroscsizma, fejpánt, végre PÉNTEK

Ciao Bella!

Sallla-lalla-la PÉNTEK van :) Ugye Ti is ennyire örültök neki? Én szó szerint szökelltem egyet (nem, azért gazellához nem hasonlítanám a látottakat) ma reggel és ezt meg is örökítettem Nektek, íme a mai rövidke képes beszámoló az outfitemről:


Szeretem ezt a csizmát, nagyin finom bőrből készült és ezért lágyan fonódik a boka résznél - Milánóban sikerült rábukkannom tavaly télen, szuper átmeneti cipő, pont olyan időszakra mint a mostani (bár lassan megzavarodok, hogy is öltözzek fel reggel, hogy egyrészt ne folyjon le a smink az arcomról, másrészt ne fázzak meg még jobban...).
A nyakláncot és fejpántot külön, egymástól függetlenül vettem, noha teljesen ugyanaz a stílusuk - azt hiszem jó a vizuális memóriám :)

Szép napot Szépségeim, ne feledjétek, mindjárt hétvége!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése