2012. szeptember 27., csütörtök

Lady Gaga "fogadd el magad" forradalma

Ciao Bella!

Nem mondhatnám Lady Gaga fanatikusnak magam, nem követem napi szinten épp mivel botránkoztatja meg az embereket, de tény, hogy gyártott már fülbemászó muzsikákat és valahogy eléri azt, hogy ne felejtsük el a nevét.
A minap azonban felkeltette az érdeklődésem (és nem, nem az "atyaééééég" fajta módon), méghozzá POZITÍV értelemben, így rögvest fel is kerestem little monster fantázianevű weboldalát (mely elnevezés azért kissé oxymoron és ellentmond a kampánnyal, amiről írok..).
Jó marketinges(ei vannak) így először regisztrálnod kell, ha be szeretnél lépni az oldalra - egyefene, megadtam az emailem Gagának (még az is lehet, hogy vendégblogger lesz a cupcake&pearls-ön..;-)) )és utánajártam a "BODY REVOLUTION" nevű mozgalmának.
Akik ismernek, tudják, mennyire érzelmes leányzó vagyok, így persze érthető, mennyire meghatott egy-két poszt, amit ott olvastam. Gaga a héten elindította a "szeresd önmagad" forradalmát, melyhez saját sztorija szolgál fémjeléül, ugyanis az utóbbi időben valóban mindenki a gyarapodó testsúlyával volt elfoglalva (???) így a kedden útjára bocsátott oldalán először magáról posztolt képeket, íme:
Nekem nem tűnik túlsúlyosnak, na de nyilván ahhoz képest, hogy 15 éves kora óta bulimiával és anorexiával tartotta fenn az alakját, valóban felugrott rá pár kiló. Rajongóinak a fenti képekkel és pár sorral azt üzente, vállalják a társadalom által "hibának" titulált "tökéletlenségeiket" és osszák meg másokkal, bátran kiállva önmagukért.

Így leírva kissé demagógnak hat, de az oldalt böngészve valóban megható történeteket láttam amik elgondolkodtattak, vajon mi készen állnánk-e ilyen nyílt felvállalásra és elfogadásra. Mindig is azt gondoltam, a tengeren túl valahogy nyitottabbak az emberek (noha nem szépíteném az államokban burjánzó rasszizmust...), valahogy "bevállalósabbak"  - persze az is lehet, csak a nagy számok törvénye alapján tűnik így.
Mindenesetre elgondolkoztam azon, ha megkérnélek Téged (igen, Téged, aki ezeket a sorokat olvasod), hogy mi az, amit megpróbálsz elrejteni, mert a társadalom, vagy a közösség ahol élsz elítéli azt, vajon a fülembe súgnád? Vajon leírnád itt kommentben? Ha a válaszod "nem", akkor gondold végig, mégis mitől vagy kitől félsz? Ki az, aki megpróbálja elhitetni Veled, hogy nem pont így vagy jó, ahogy vagy?
Vannak plusz kilóid? Vagy egy anyajegy az arcodon? Vagy görbe a lábad? Vagy elállnak a füleid? ÉS??? Miért hiszed azt, hogy erre figyel mindenki veled kapcsolatban? Miért nem inkább azokra a jó tulajdonságaidra, amikre IGENIS, HOGY LÉGY BÜSZKE! ....hogy figyelsz másokra (és nem vágod be az ajtót magad után, miközben a párod/családod még alszik); ...hogy van empátiád (és volt pár kedves szavad a kollégádhoz, aki noha nem áll túl közel hozzád, mégis úgy érezted, ráfér 1-2 biztató szó);...hogy életvidám vagy (és mosolyt csalsz ezáltal mások arcára is, könnyebbé téve napjaikat)...és még sorolhatnám.. Hidd el, ezek SOKKAL fontosabb dolgok, mint 10 kg felesleg vagy egy túl nagynak ítélt lábfej! Ha pedig kétségeid vannak, nekem bejött az alábbi roppant egyszerű, de annál hatásosabb feladat: minden reggel vésd fel egy papírra, miért vagy hálás, mit szeretsz magadban s meglátod, egy idő után áthelyezed a fókuszt a jó, pozitív irányba!

Hiszen Te így, ahogy vagy, természetesen vagy tökéletes ;-)

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése