2012. szeptember 24., hétfő

Beszűkülés - jó értelemben avagy a farmer, ami jól áll

Ciao Bella!

Az ősz beköszöntével előtérbe kerülnek a farmernadrágok, az üzleteket járva szerencsére nem csak a klasszikus kékkel találkoztam, hanem intenzív színekben pompáznak (megjegyzem MAJDNEM találtam mustársárgát, csak épp az én méretemben nem volt...de nem adom fel :) ) aminek különösen örülök.
Alapvetően nem tartom magam farmer-őrültnek, de lássuk be, egy-egy nehezebb reggelen (értsd ez alatt a "tejóég elaludtam-mit vegyek fel" típusú reggeleket) életmentő a jó öreg denim, ráadásul alapdarab, így jól kombinálható.
Mivel nem vagyok átlagos :) így jól meg kell válogatni, melyik típus a YES és melyikről kell lemondanom, még ha bele is szeretek (érthetően esztétikai okokból).
Na de milyen is a jó farmer?
Én a SZŰK fazonra szavazok. Persze, most sokan felháborodhatnak, hiszen  van egy ROSSZ beidegződés, miszerint is a szűk ceruzafazon csak a vékony lányokon áll jól - jelentem, TÉVES a gondolatmenet, de lássuk a részleteket:
Ha kerekded hátsód van - először is légy büszke rá! Nincs is szexibb egy kerek popsinál - mások egy vagyont fizetnek a J Lo hátsó eléréséért :) Ha úgy érzed, nem vagy elégedett a formájával, egy szűk farmer + tunika párosítással elrejtheted a hátsód, viszont a combot remekül vékonyabbnak láttatja  - fontos viszont a szín! Törekedj a sötét farmerárnyalatokra vagy feketére, lehetőleg ráncolt-koptatás nélkül (ez comb körül szokott elhelyezkedni és túlságosan oda vonzza a tekintetet). Kövesd J Lo-t:
Én személy szerint szeretem szűkebb felső+laza felső kombinációval is hordani, akárcsak a mai outfitemen látható, íme:

Noha optikailag nyújt a magassarkú (csak javasolni tudom skinny jeans-el!) én ennél kényelmesebb vagyok, ezért a "kislapos" bézs cipő mellett döntöttem. Amit még kiemelnék az én farmeremmel kapcsolatban: lehetőség szerint válassz enyhe eséssel bíró szűk fazont, ez nem tapad teljesen a bokádra, kevésbé hangsúlyozva egy-egy vastagabb combot, vagy vastagabb bokát.

Ha nem tudsz (még) megbarátkozni a szűk fazonnal, egy lazább esésű, enyhén bővülő (itt az enyhén nagy hangsúly van! került a 70-es évekből itt ragadt Woodstock trapéz fazonokat!!) farmer is ideális lehet; körte típusoknak kifejezetten jól áll- és itt is fontos a sötét színválasztás, például a lenti képen látható indigókék, enyhén bővülő fazon ideális választás:
Ha pedig olyan szerencsés vagy, hogy homokóra alkatod van, keskeny derékkal áldott meg az ég - hasonló fazonnal tökéletesen hangsúlyozhatod nőies domborulataidat, akárcsak Kim Kardashian:
Remélem sikerült egy-két hasznos tippet adnom, összefoglalva:
- sötét kék árnyalatok
- ne félj a szűk fazontól
- ha már bővül az alja, csak enyhén!

Farmerre fel, Szépségeim!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése